Meniu
Cosul tau

Termeni si Conditii

  1. Date de identificare S.C. ESSENȚIALES S.R.L. Galați

Website-ul www.biocarmen.ro este deținut și operat de către Societatea S.C. Essentiales S.R.L., cu sediul în Galați, str. Lebedei, nr. 21, Bloc A22, ap.34, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J17/1197/1995, Cod fiscal RO7627636, tel. 0236443300, e-mail carmen@biocarmen.ro.

  1. Termeni și definiții
  • Vânzător: S.C. Essențiales S.R.L.
  • Client: Persoana fizica sau juridica care a plasat cel puțin o comanda pe website-ul nostru.
  • Cont client: secțiunea unde clientul se poate autoriza și plasa comenzi, unde poate urmări evoluția unei comenzi, de asemenea poate să primească la cerere informații venite de la site.
  • Site/website: prin site sau website se va înțelege domeniul biocarmen.ro, subdomeniile acestuia și întreg conținutul domeniului sau subdomeniilor.
  • Newsletter: mijloc electronic de informare a clientului, la cererea acestuia privind produsele, serviciile și promoțiile desfășurate de S.C. EssențialesR.L.
  • Comanda: un act electronic prin care clientul își exprimă decizia de a achiziționa de la vânzător anumite produse prin intermediul site-ului.

Descrierea bunurilor comercializate

Firma S.C. Essențiales S.R.L comercializează prin intermediul site-ului www.biocarmen.ro

  • produse alimentare ambalate
  • Suplimente alimentare
  • produse nealimentare: cosmetice, uleiuri esențiale și produse de curățenie

Toate produsele comercializate sunt ambalate individual. Nu se livrează decât produse care nu necesită temperaturi speciale de transport; nu se livrează produsele proaspete decât în orașul Galați.

  1. Condiții generale

În momentul achiziționării produselor de pe website, cumpărătorul își dă acceptul privind termenii și condițiile prezentate.

Achiziționarea unui produs se face la libera alegere a clientului.

S.C. Essențiales S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor, structura website-ului sau de a actualiza secțiunea de termeni și condiții înscrisă în site www.biocarmen.ro.

  1. Drepturi de autor

Întregul conținut al website-ului biocarmen.ro, privind informații, text, poze, imagini grafice, programe și alte date, sunt proprietatea S.C. Essențiales S.R.L. și este apărat de legea drepturilor de autor și legile privind proprietatea intelectuală. Folosirea fără acordul firmei noastre a elementelor din website se pedepsește conform legislației în vigoare.

Clientul se poate folosi de informațiile de pe site, doar în scop personal și nu în scop comercial, acest lucru fiind posibil doar cu acordul nostru.

Drepturi de marca

Denumirea Biocarmen este domeniu înregistrat de către S.C. Essențiales S.R.L. Utilizarea sau reproducerea acestuia, fără acordul în prealabil al deținătorului, constituie infracțiune și se pedepsește conform legislației în vigoare.

Contact

Biocarmen publică pe site datele de identificare și contactul, astfel încât clientul să fie informat. Prin utilizarea website-ului, clientul permite firmei să fie contactat prin mijloace electronice.

S.C. Essențiales își rezervă dreptul de a nu da curs solicitărilor care nu au ca subiect produsele prezentate pe site.

  1. Achiziționarea produselor prin intermediul website-ului

Pentru a putea plasa o comanda, clientul trebuie să citească secțiunea de „Termeni și Condiții” și să fie de acord cu aceștia pentru a putea finaliza comanda.

Prețurile sunt exprimate în Ron și includ TVA-ul aferent fiecărui tip de produs.

Promoțiile se desfășoară în limita stocului disponibil, urmând ca la epuizarea acestora promoțiile să fie dezactivate.

S.C. Essențiales S.R.L. își rezervă dreptul de a anula comenzi plasate pe site, care, ca urmare a unor defecțiuni tehnice, pot afișa prețuri nerealiste, mult mai mici decât prețurile reale, lucru care poate fi demonstrat prin documentele de achiziții.

Informațiile privind descrierea produselor prezentate pe site sunt strict cu caracter informativ, reprezintă recomandările producătorilor, S.C. Essențiales S.R.L. neasumându-și nicio responsabilitate privind veridicitatea acestora.

  1. Efectuarea comenzii

Alegerea produselor

  • Clientul își exprimă intenția de a cumpăra bunurile dorite după vizualizarea acestora prin apăsarea butonului ”Adaugă în coș”. În cazul în care nu dorește să îl adauge la comanda respectivă, dar totuși dorește să rețină produsul pentru o achiziție viitoare, va apăsa butonul „Adaugă la favorite”.
  • În momentul în care dorește să finalizeze comanda, apasă butonul „Finalizare comanda” – unde apare o listă a cumpărăturilor, prețul și costul livrării – și completează datele de facturare pe persoana fizica sau pe persoana juridica.
  • Clientul confirmă citirea „Politica de confidențialitate” și „Termeni și Condiții”.
  • Daca dorește să primească noutăți, clientul își exprimă acordul bifând căsuța privind newsletter. Opțiunea de a primi newsletter poate fi modificată oricând.
  • Clientul apasă butonul „Trimite comanda”.

Alegerea modalității de plată

Plata se poate face prin două modalități:

  • în sistem ramburs, adică plata la livrarea coletului către curier și eliberarea de către acesta a chitanței aferente;
  • cu card bancar în condiții de siguranță prin procesatorul de plăți Netopia. Cardurile acceptate sunt Visa și MasterCard. La alegerea acestei opțiuni, clientul va fi redirecționat pe pagina securizată a procesatorului de plăți unde va introduce datele cardului personal. Datele sunt criptate și vor fi procesate direct de către banca emitentă și nu sunt disponibile angajaților S.C. Essențiales sau altor persoane.

S.C. Essențiales S.R.L. poate denunța unilateral comanda efectuată către client în urma unei notificări prealabile adresate clientului fără nicio obligație ulterioară a vreunei plăți fată de client în următoarele situații:

  • neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plații online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat Netopia, în cazul plații online;
  • datele furnizate de către client, pe site sunt incomplete sau incorecte;

Finalizarea comenzii

După finalizarea comenzii, clientul va fi informat printr-un e-mail la adresa declarată, urmând a fi contactat de personalul firmei pentru confirmarea comenzii.

Prin finalizarea comenzii, clientul garantează ca toate datele furnizate sunt corecte și reale, în cazul unor erori, fiind singura persoană responsabilă.

  1. Anularea comenzii

În cazul în care clientul dorește anularea comenzii din motive personale după ce aceasta a fost finalizata și plata s-a făcut cu cardul, trebuie să anunțe S.C. Essențiales în termen de 24h și contravaloarea facturii va fi returnata în maxim 14 de zile. Clientul nu va plăti nicio taxa suplimentara pentru acesta. Anularea comenzii se poate face în cursul aceleași zile în care s-a făcut comanda, înainte ca aceasta să fie expediata.

  1. Expedierea produselor

Expedierea produselor comandate se face prin curier în următoarele termene estimate:

  • Comenzile plasate pană la ora 12:00, vor fi expediate în cursul aceleași zile, după ce cumpărătorul a fost contactat și a confirmat comanda, cele după ora 12.00 vor fi expediate ziua următoare.
  • Comenzile plasate începând de sâmbătă după ora 12:00 și până luni ora 12:00 vor fi expediate luni.

Nu se expediază în afara orașului Galați produse proaspete. Daca totuși clientul dorește aceste produse, o face pe proprie răspundere, firma nefiind răspunzătoare de daunele provenite datorate condițiilor de transport și mai exact temperatura.

Costul livrării

Costul de livrare a produselor comandata se stabilește în funcție de opțiunea preferata a clientului.

  • Curier rapid: plata transportului este de 20 lei indiferent de greutate. În cazul în care localitatea clientului nu se afla în aria de acoperire a curierului rapid, sau la cererea expres a acestuia, livrarea se face numai cu posta.
  • Posta romana: plata transportului este de 15 lei, indiferent de greutate.

Comenzi în orașul Galați

  • Pentru orașul Galați, comenzile mai mari de 75 lei vor beneficia de transport gratuit.
  • Comenzile plasate până la ora 12:00, pot fi livrate în cursul aceleași zile, cele după ora 12:00 vor fi livrate ziua următoare.
  • Comenzile plasate sâmbăta după ora 12:00 până luni ora 12:00 vor fi livrate luni.

Comenzile vor fi livrate până la ușa clientului în cazul în care acestea nu conțin bidoane de apa. Pentru aceste comenzi, livrarea se face doar până la ușa blocului.

Comenzile plasate din județul Galați și nu din orașul Galați nu au transport gratuit pentru suma de 75 de lei.

În cazul în care bunurile ajung deteriorate la client, acesta are obligația de a  anunța vânzătorul prin e-mail, urmând ca apoi să se stabilească soluționarea reclamației. Clientul are obligația de a verifica marfa la achiziția acesteia în fața agentului livrator.

Livrarea bunurilor se face doar pe teritoriul României. Pentru comenzi din UE, clientul va contacta firma pentru a discuta termeni și condiții de transport.

În cazul în care produsele sunt expediate de către vânzător și nu sunt ridicate de către cumpărător, din motive personale, acesta are obligația de a achita contravaloarea transportului de la sediu la destinație și de la destinație la sediu.

  1. Returul produselor

Dreptul de retragere conform OUG 34/2014: clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără precizarea motivelor personale în termen de 14 zile calendaristice.

Acesta trebuie să notifice în scris S.C. Essențiales S.R.L., str. Lebedei, nr 21, Bloc A22, ap. 34 sau prin e-mail la adresa carmen@biocarmen.ro.

În cazul în care clientul dorește returul produselor comandate și achitate, vânzătorul va rambursa sumele plătite de client în termen de maxim 14 de zile din momentul în care bunurile au ajuns înapoi la vânzător.

Clientul are datoria să returneze bunurile în ambalajul original, în aceeași stare în care au fost livrate, fără a fi deteriorate, desfăcute, rupte. În caz contrar, cererea se considera nefondata și nu se pot rambursa sumele plătite de client.

Nu se accepta returul bunurilor fără ca firma să fie anunțata în scris în prealabil sau prin e-mail. În cazul în care clientul anunță firma prin e-mail, va primi un e-mail de confirmare, în cazul în care nu primește e-mail de confirmare, are obligația de a anunță telefonic vânzătorul pentru a soluționa aceasta problema.

Cheltuielile de returnare a produselor cad în sarcina cumpărătorului.

  1. Forța majora și litigii

Forța majora reprezintă orice eveniment extern, imprevizibil, inevitabil.

Partea care invoca forța majora, va înștiința cealaltă parte imediat, în mod complet și va face dovada imposibilității exercitării obligațiilor în termen de 15 zile de la anunțarea în scris a acesteia.

În cazul în care în termen de 15 zile de la producerea evenimentului, acesta nu încetează, fiecare parte are dreptul de a notifica cealaltă parte încetarea contractului, fără pretinderea celeilalte parți de daune.

Litigiile se vor rezolva pe cale amiabilă, daca acest lucru nu este posibil, se vor aplica legile României, în vigoare și soluționarea conflictelor va cădea în competența instanțelor din Galați

  1. Confidențialitate

SC Essențiales  va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizează clienții. Datele furnizate de aceștia sunt folosite strict în scopul livrării produselor și pentru informarea acestora privind diverse activități din cadrul website-ului.

  1. Conținut postat de client

În mod obișnuit, clientul are  posibilitatea de a scrie comentarii la produsele de pe website și la articolele de pe blog-ul asociat website-ului, inclusiv de a folosi trimiteri (share) și aprecieri (line) prin intermediul rețelelor de socializare.

Clientul are obligația să se asigure ca acel conținut este corect, nu induce în eroare nu încalcă dispozițiile legale și/sau drepturile unor terți.

De asemenea, conținutul nu poate fi defăimător, ofensator, vulgar, rasist, obscen, abuziv, amenințător, hărțuitor, neadecvat și nu poate încălca confidențialitatea sau intimitatea altei persoane.

Ne rezervăm dreptul să suspendăm, să modificăm sau să ștergem orice conținut - fără notificare - dacă acesta reprezintă obiectul unei plângeri, dacă a fost comisă o faptă penală, dacă avem motive să credem că încalcă acești „Termeni și condiții”, dacă astfel de măsuri sunt necesare pentru a ne proteja pe noi sau pe alte persoane sau dacă n-i se solicită prin lege sau de către o autoritate competentă. În acest caz, clientul nu trebuie să încerce sa retrimită conținutul respectiv.

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul disponibil pe acest site, pentru a oferi funcționalităti specifice social media și pentru a analiza traficul. Citește politica de utilizare cookies